Jeśli ktoś prowadzi swój warsztat lub sklep gdzieś przy samej ulicy, pierwszym sposobem na jego reklamę będzie nic innego, jak dobrze przygotowany szyld, który w wielkim skrócie będzie informował o tym, jaki rodzaj działalności jest tam prowadzony.
Na początek można przyczepić do ściany frontowej budynku coś prostego, ale docelowo warto się zastanowić nad czymś takim, jak led ekrany.
Elektroniczny szyld
Dzięki temu, że napisy na takowych będą się poruszać, będzie to reklama bardziej dostrzegalna przez przechodniów oraz przejeżdżające ulicą samochody oraz rowery. Ale też nie można przesadzać. Jeśli led ekrany będą za bardzo rzucać się w oczy i napisy na nich będą na przechodniów zbyt inwazyjne do tego stopnia, że uznają oni, ze raczej ta forma promocji szpeci elewację budynku, można uznać, że efekt będzie odwrotny od zamierzonego. A tego raczej chcielibyśmy uniknąć.
Dlatego warto dokładnie zastanowić się nad tym, jakie led ekrany wybrać i jakie napisy na nich zamieszczać, tak aby zachęcały do zrobienia zakupów w danym miejscu, nie zaś odtrącały od tego i zniechęcały przechodniów. A o to niestety jest bardzo łatwo. Dobre led ekrany to takie, które poinformują każdego, co dzieje się w danym miejscu, a jednocześnie nie będą straszyć. Ważne jest to przede wszystkim w zabytkowych centrach miast.
Tam właśnie led ekrany przede wszystkim muszą być stonowane, aby efekt, o którym napisano powyżej, został osiągnięty. A przecież o to chodzi w każdej działalności reklamowej, aby zdobyć klientów, nie zaś ich stracić, co celem przedsiębiorcy być nie może.